До сада су пропала три покушаја да се у Темерину, који има преко 7000 православних становника, изгради један православни храм. У сва три случаја била је дискутабилна парцела, тачније локација. Православни храм мора бити олтаром окренут ка истоку. То значи да се може градити само с једне стране главне улице, тј. оне која је на источној страни. У Темерину, који је одавно прерастао у варош, са високим зградама и урбаним центром, практично не постоји ни једна одговарајућа/слободна парцела на којој би се храм могао подићи. Из тог разлога су локалне власти предложиле изградњу цркве у темеринском парку. То је био трећи покушај. Том предлогу се оштро супротставио општински одборник Роберт Каран, иначе бивши члан Чанкове Лиге Социјалдемократа Војводине.
Роберт као и већина аутономаша у Војводини потиче из мешовитог брака. Идентитет темељи на југословенству и војвођанском аутономаштву. Роберт је дигао толику медијску прашину око градње православног храма у Темерину, увукао у своју причу и националне мањине, тако да се на крају од те идеје одустало.
За портал Динка Грухоњића VOICE, Роберт је дао такву изјаву, из које се може закључити како локалне власти на силу покушавају да изграде православну цркву, за коју по његовом мишљењу не постоји реална потреба, и то на простору заштићеног парка.
Сарадња Динка Грухоњића и Роберта Kарана, јасно је, заснива се на аутономаштву и сепаратизму. Динков Сајт VOICE и његово чедо НДНВ се директно финансирају из иностранства.
Информацију са аутономашког сајта VOICE, који финансира Рокфелер, о томе како локалне власти покушавају да узурпирају темерински парк и ту направе православни храм, пренео је и CNN у српској редакцији, и новосадски атуономашки портал 021.
„Забринути“ грађанин Роберт веома лукаво и перфидно обилази чињеницу да у самом Темерину не постоји православна црква, мада је број становника српске националности већ деценију и више уназад изнад 7000. Темерин јесте пре 30 година био већински мађарско насеље, али и тада се проценат кретао у сразмери 60:40. Аутономашки медији упорно намећу лаж да је Темерин у време СФРЈ био искључиво мађарско насеље, готово без иједног Србина, што апсолутно није тачно. Од три православна храма које помиње аутономаш Роберт, два се налазе у два суседна села, Бачком Јарку и Сиригу, док се трећи налази у месној заједници Старо Ђурђево. Ово је битно нагласити јер је Темерин једно од најдужих насеља не само у Србији него и на простору некадашње Југославије. Главна улица у општини Темерин је дугачка 12,5 километара. Примера ради од зграде Генекса, на улазу у Нови Београд до Зеленог венца растојање је 6,5 километара. Дакле, главна улица у општини Темерин је два пута дужа од целог Новог Београда.
Становницима појединих делова Темерина, као што су Блок 5 или Стара кудељара(коју претежно чине српске избеглице из Хрватске и Босне) готово је на истом растојању храм у суседном селу Надаљ од храма у Старом Ђурђеву до кога имају преко 6 километара. Наравно, људе који не живе у Темерину не знају ове податке, па Роберт и Динко Грухоњић могу да манипулишу писањем на својим сајтовима финансираним из Америке.
На једанаестој седници Скупштине општине Темерин 2016. године, Роберт је инсистирао да му се одговори на питања у вези могуће градње православног храма у Темерину на чега је добио уопштен одговор председника општине. Овакав одговор заправо показује сву немоћ српског становништва да реализује било какав пројекат од националног интереса у Војводини, чак и ако држи власт у појединим општинама. У мешовитим срединама, као што је Темерин, аутономаши играју на карту националних мањина. Тако је било и у овом случају. Покренувши медијску хајку наводно на локалне власти, аутономаш Роберт је заправо покренуо ирационалне страхове код мађарског дела популације. После медијске хајке, и потписивања петиције да се не дозволи градња православног храма у темеринском парку, та идеја је дефинитивно пропала.
Сепаратиста Роберт упорно објашњава како нема ништа против градње православног храма, мада му је и самом јасно да у ужем центру Темерина не постоји одговарајући слободан плац за такав подухват. Такво лицемерје је својствено војвођанским аутономашима који се боре против свега што је српско, баш попут и других србомрзаца из региона. Док нам на Косову и Метохији Шиптари руше наше светиње, у Хрватској по ономе што је остало од наших храмова цртају кукасте крстове, у Црној Гори прете како ће отети све наше цркве и манастире, аутономаши у Војводини Србима не дају да граде цркве. Тако је барем за сада. Кад би којим случајем аутономаши имали апсолутну власт, врло брзо бисмо видели њихово право лице, тренутно сакривено иза формално пристојног а заправо лицемерног понашања.