На недавно одржаној конференцији за медије поводом све већег броја графита “Да се војска на Косово врати” у организацији НВО Крокодил и Иницијативе младих за људска права, о утицају графита говорио је и основач НВО Крокодил Владимир Арсенијевић.
Он се дотакао и трагедине у ОШ Рибникар и навео како је утицај на Косту Кецмановића сасвим сигурно имао графит Ратка Младића, јер је према речима Арсенијевића реч о извршиоцу геноцида а не српском хероју како га погрешно доживљава народ Србије.
Арсенијевић је међутим заборавио да помене да је његов син познати репер под уметничким именом Surreal и да су текстови песама више него забрињавајући, будући да он у њима говори о масовним убиствима, употреби дрога и позивом на насилничко понашање.
“Гвожђе на мењач, у гепеку калаш, са’ћу да побијем цео твој салаш, ово је пецање, зови ме Алас, неће ти помоћи Исус, ни Алах, на мојој страни је дебели Буда, има да побијем пола твог худа!”
И док се аутошовинисти наводно брину како да објасне својој деци речи “војска” и “Косово”, истовремено њихова деца певају о калашу и масовном убиству на салашу.
Спотови овог младића препуни су експлицитних детаља попут дроге, нацистичких кукастих крстова, који се младом Арсенијевићу посебно допадају, оружја и свега онога што се презентује омладини кроз модерну музику као нормалан живот. Али то “забринуте” сазиваче конференције не забрињава.
Арсенијевић је у јавност доспео као молер код Митићеве рупе јер је учествовао у кречењу мурала “Кад се војска на Косово врати”, а што је и иницирало поплаву ових графита, познат је и као велики Укрофил. Наиме, у просторијама НВО Крокодил редовно су се одржавале седељке избеглица из Украјине и руских издајника, где се такође прикупљала и хуманитарна помоћ за украјинске нацисте.