„Дакле, предвиђено је да Београд од 12. до 18. септембра буде домаћин „Европрајда“, најзначајније и највеће европске манифестације ЛГБТитд идеологије на којој се очекује присуствово 15-20.000 њених поклоника из Србије и иностранства.
Ова идеологија је настала у новије вријеме, након што је, осамдесетих година прошлог вијека, хомосексуалност, у медицини третирана као болест, на волшебан начин, административно, преведена у опредјељење. За веома кратко вријеме, са штитом тзв „људских права“ пред собом, као својеврсно насиље мањине над већином, наметнута је добром дијели хришћанског свијета. Њени поклоници су не само ЛГБТитд особе него и они који их подржавају ради користи коју на тај начин стичу, од материјалне до политичке.
ЛГБТитд идеологија дио је, можда и најупечатљивији, новопаганског западњачког глобалистичког врједносног система живота, опречног хришћанском.
Неопаганизам угрожава хришћанство много опасније него што га је паганизам угрожавао у вријеме ране Цркве. Два су основна узрока томе: (1) хришћанство је онда било далеко здравије него данас и (2) пагани су силили хришћане да се одричу Христа мучећи их наношењем тјелесне боли а новопагани хришћанима не дирају тијело него на крајње перфидан начин поробљавају њихове душе а да они то и не примјете.
„Европрајд“ у Београду је манифестација силе западњачког глобализма над српским народом који, у огромној већини, својим духовним и културолошким бићем обитава у хришћанском врједносном систему живота.
ЛГБТитд идеологија, такорећи до јуче болест а сада напрасно опредјељење, као канцер који је метастазирао, захватила је србијански политички живот, мејнстрим медије, законодавство, школство, социјалне установе, културу, ушла је у дјечје вртиће, дијагностификована је и у Цркви. И није јој довољно. Као незасита аждаја хоће још, хоће да сасвим сатре српски народ, да га утрља као пикавац. Управо то, утрљавање српског народа као пикавца је „Европрајд“ у Београду.
Што је неко на већем положају како у Држави тако и у Цркви у већој је одговорности за народ и самим тим у већој личној одговорности да се јавно одреди према „Европрајду“ у Београду.
Ћутање на богоборје „Европрајда“ у Београду, или његово заташкавање, је громогласно „Разапни га, разапни“ пред Пилатовом судницом.
Одрекавши се Христа својом сагласношћу на одржавање „Европрајда“ у Београду, рјечју или ћутањем свеједно, како да у своја уста узмемо име Јована Крститеља, Претече Христовог и Његовог сродника, по свједочењу самог Христа „највећег од жене рођеног“, који није оћутао безакоње тадашњег предсједника Ирода чију наклоност је уживао, које је било далеко, далеко мање него „Европрајд“ у Београду, и пострадао је главом на тањиру блуднице; како да у своја уста узмемо име српског кнеза Лазара и његовог опредјељења за Царство небеско када је био пред далеко мањим страдањем српског народа у турском ропству него што је данашње његово страдање у духовном ропству западњачкој новопаганској идеологији; како у своја уста да узмемо имена Христових војника: светог Василија Острошког, светог Петра Цетињског, светог Николаја Жичког и Охридског, светог Јустина Ћелијског, патријарха Павла, митрополита Амфилохија… Неће ли то бити лицемјерје достојно највећег презира, па и презира самог Господа Исуса Христа.
„Европрајд“ у Београду није само иживљавање над православним Србима, него и над осталим становницима Србије којима су породица, морал, етика, традиционална духовност и култура водиље кроз живот, али и над осталим народом у региону сродног свјетоназора“.
О. Јован Пламенац